یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی در زمینه ماشین های اداری شرکت اچ پی می باشد. اچ پی اولین تولید کننده پرینترهای لیزری در جهان بود که امروزه یکی از پرفروش ترین پرینترها به حساب می آیند. این شرکت انواع مختلفی از این چاپگرها را به صورت پرینترهای یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد در بازار عرضه می کند که دارای ویژگی های متفاوت و قیمت مناسب می باشند.

ویژگی های پرینترهای اچ پی

بدنه ای قوی و مقاوم دارد

نوشتن با کیفیت بالا

چاپ با سرعت بالا

با توجه به مهارت های بالا، اگر به فکر خرید چاپگر هستید، برند HP را به شما معرفی می کنیم. قبل از خرید دستگاه باید قیمتی را که می خواهید بپردازید بررسی کنید زیرا این محصولات تفاوت قیمت زیادی دارند.

انواع پرینترهای اچ پی

فناوری چاپ در پرینتر HP شامل پرینترهای لیزری، ماتریس نقطه ای و جوهرافشان است.

چاپگر جوهرافشان HP: این مدل ارزان ترین نوع چاپگر است که بیشتر برای مقاصد گرافیکی و چاپ عکس استفاده می شود. یکی از معایب اصلی این محصول این است که در صورت عدم استفاده از آن به مدت یک ماه، جوهر کارتریج خشک شده و کارتریج باید دوباره تعویض شود.

پرینتر لیزری اچ پی: یکی از بهترین پرینترها پرینتر لیزری است و قیمت بالایی دارد. کیفیت چاپ متن بسیار بالا است، مناسب برای ادارات و شرکت ها. یکی از دلایل گرانی، گرانی مواد مصرفی است.

پرینتر نقطه ای اچ پی: این یک چاپگر بسیار تخصصی است که توسط بانک ها برای چاپ فاکتور و مراکز خدمات برای چاپ رسید استفاده می شود که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود.

اطلاعات قیمت چاپگر HP

همانطور که می دانید قیمت پرینترهای اچ پی در بازار دارای نوسان بوده و یکی از دلایل اصلی این روندها روند رو به رشد تکنولوژی است. تولید و ورود محصولات جدید به بازار و فرسودگی محصولات قدیمی قیمت و حجم فروش محصولات را تعیین می کند. قیمت این پرینترها به عوامل دیگری مانند مدل، امکانات، ابعاد، کیفیت و سرعت بستگی دارد. اگر بخواهیم به قیمت نسبی پرینتر اچ پی اشاره کنیم از 1 تا 70 میلیون تومان در نظر می گیریم. بدون شک این طیف چاپگرهایی با ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی را ارائه می دهد که بر اساس این قابلیت ها قیمت گذاری می شوند.

نماینده فروش پرینترهای اچ پی

کاربران آگاه باید بدانند که بهترین مکان برای خرید پرینترهای اچ پی از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز است و کیفیت خدمات و رضایت مشتریان ارائه شده در این مراکز به طور مداوم بررسی می شود. ضمناً در صورت بروز مشکلات مربوط به دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش موجود تمامی این مشکلات را جبران می کند تا مشتریان نگران این مشکلات نباشند. اما شرکت کیومیتا نماینده اچ پی در زمینه تامین و فروش انواع پرینترهای برند اچ پی می باشد که از این قوانین مستثنی نبوده و تمامی پارامترهای گارانتی و خدمات را رعایت می کند.

یک پرینتر HP بخرید

مدل های بی شماری از چاپگرهای اچ پی آوافرهنگ در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. فروش آنلاین این پرینترها توسط مرکز ماشین های اداری کیومیتا با مقایسه هر مدل انجام می شود و به راحتی می توانید محصول مورد نظر را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تهیه کنید. هنگام خرید چاپگر HP با کارشناسان تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.