در بررسی جرائم و شیوه کار سارقین ، پلیس توصیه های متعددی به صاحبان خودرو داشته است. ردیاب شخصی برای تامین امنیت افراد طراحی شده است. امروزه بهترین راه برای تامین امنیت خودرو، استفاده از ردیاب است. این محصول جدیدترین مدل ردیاب خودرو شرکت اسمارت میباشد که امکان ردیابی لحظه به لحظه خودرو را داشته و همچینین در صورت نیاز میتوانید خودرو را از راه دور خاموش کنید. یکی از جدیدترین مدلهای ردیاب خودرو اسمارت مدل SMARTTECH VT-۰۸ است که با توجه به قیمت و کیفیت مناسب آن بسیار مورد اسقبال قرار گرفته است. سرقت خودرو، مسئلهایست که اغلب رانندگان دغدغه آن را دارند. افزایش روزافزون تخلفات و تصادفات رانندگی جدا از نقدهای مدیریتی کلان درباره ایمنی خودروها و عوامل محیطی جادهها، از فرهنگ و شیوه غلط رانندگی رانندگان حکایت دارد. برای نصب جی پی اس آهنربایی در زیر خودرو از ۶ آهنربای بسیار قدرتمند استفاده شده که بهراحتی نمیتوان آن را جدا کرد. ردیاب های شخصی به جای متصل و نصب شدن بر روی اتومبیل، برای مصارف شخصی استفاده می شوند به طوری که شما می توانید آن را در جیب یا کیف خود گذاشته و از این طریق کارایی و بهره مندی لازم را از این دستگاه الکترونیکی داشته باشید.https://mag.anardoni.com/the-best-car-tracking-apps/


اخبار بازار - خیلی بعید میدانیم اگر مالک خودرو هستید نام ردیاب خودرو را نشنیده باشید. اگر حیوانی دارید که استاد فرارکردن است، هنوز هنر حیوان خانگی بودن را درک نکرده است، می دانید که چقدر مهم است که بدانید حیوان خانگی شما اصلا کجاست. ردیاب خودرو قطعه سخت افزاری است که از طریق تکنولوژی GPS (سیستم مکان یابی جهانی) به کمک شما آمده تا بتوانید از وضعیت ماشین تان بیشتر مطلع باشید. وقتی صاحب خودرویی باشید امنیت آن بسیار مهم خواهد بود. با توجه به سرقت های زیاد خودروها در شهرها می توان از آن به عنوان راهکاری اساسی در زندگی پر مشغله امروزه نام برد که می تواند خیالی آسوده را به افراد بدهد. آفتابنیوز : با گسترش شهرها و افزایش جمعیت، تعداد ماشینهای موجود در خیابانها رو به افزایش گذاشته به صورتی که امروزه کمتر خانوادهای وجود دارد که ماشین شخصی نداشته باشد. این مسئله سبب شده که افراد در هنگام خرید و فروش خودرو، حساسیت زیادی بر روی اتومبیل پیدا کنند. آیا میدانستید هر سال آمار سرقت خودرو 20 درصد افزایش پیدا میکند؟ این روزها، وجود ردیاب جی پی اس بر روی خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه اهمیت بسیاری پیدا کرده است.


هشدارهای ردیاب به چه صورت است؟ ارای دو سنسور ضربه و صدا در صورت فعال شدن پیام ارسال میکند. ویژگیهایی مانند پشتیبانی از بلوتوث یا دو سیم کارت همزمان هم در برخی ردیابها یافت میشود که چندان اساسی نیست اما بر حسب نیاز شما میتواند مهم و قابل توجه باشد. تفاوت این دو دستگاه تنها در دارا بودن ریموت کنترل است. ردیاب خودرو از آنجایی که به کمک اتصال به سیستم موقعیت یاب جی پی اس وصل میشود، توانایی جستجوی موقعیت دقیق خودرو را دارا میباشد. یکی از پرکاربردترین ابزارها که به صورت گسترده برای پیشگیری از سرقت خودرو مورد استفاده قرار میگیرند، دزدگیرها هستند. علاوه بر این ها ردیاب ماشین میتواند تاریخچه مسیر حرکت خودرو را ثبت کند، تا در صورت نیاز به راحتی از گزارشهای آن استفاده نمود. مزیت مهم ردیاب آهنربایی همین است که بدون نیاز به نصب میتوانید آن را در هر جای ماشین پنهان کرده و یا به اجسام فلزی مانند زیر ماشین متصل کنید و با موبایل و یا کامپیوتر، خودروی خود را به صورت آنلاین ردیابی کنید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نداشتن ماشین یک دغدغه است اما نگهداری و مراقبت از آن هزاران دغدغه دارد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ردیاب وسیله ای کوچک و الکترونیکی است که برای آگاه شدن از موقعیت مکانی وسیله و یا شخص مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

https://novingam.com/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-%d8%a8/

این نوع جی پی اس شخصی با ابعاد کوچک و بسیار مناسب، دقت ردیابی بالا و داشتن دکمه s.o.s پاسخگوی نیاز شما به یک ردیاب است. بحث امنیت خودرو در خیابان های خلوت، مکان های ناامن و حتی پارکینگ خانه، از جمله مهم ترین دغدغه هایی است که هر مالک خودرو به آن فکر می کند. البته نمی توان تنها خودرو را به عنوان طعمه اصلی سارقان دانست، بلکه وسایل و تجهیزات اضافی آن هم مزید بر علت می شود. درصورتی که پارکینگ اختصاصی هم در محل کار یا سکونت خود نداشته باشید، نگرانیها بابت امنیت خودرو بیشتر میشود. گاهی اوقات حتی سیستمهای پیشرفته دزدگیر هم مانع از سرقت و دزدیده شدن ماشینهای پیشرفته نمیشوند. بسیاری از ماشینهای مدل بالا هستند که سارقان دسترسی به داخل آنها نخواهند داشت اما لاستیکها، رینگ و قالپاقها، قسمتهای فلزی بدنه، آینهها یا حتی سانروف ماشین از سرقت در امان نخواهند بود. ردیاب شخصی آی آر 160 یکی از بهترین مدل های ردیاب شخصی است. باشگاه خبرنگاران جوان - به سرقت رفتن خودرو کابوس بیپایان صاحبان اتومبیل است.